קו ההגנה יישאר: "יש להקפיד על חופש הביטוי"

    רק הבוקר התבקשו כל שלושת החשודים ששוחררו למעצר בית לשוב ולהיחקר כשהעילה היא פרסום תמונתם במעמד ׳שקל הקודש׳ שהתקיים בשבוע שעבר בו נראו יושבים יחד
    שלמה בן יוסף 4 Comment on קו ההגנה יישאר: "יש להקפיד על חופש הביטוי"

    ‪בפלג הירושלמי מאשימים כי ההר הוליד עכבר • "שוב הוכח כי אין בידי רשויות החוק מאומה מעבר לנסיון השתקה דורסני נגד פעילותם של יראי השם שלוחמים בפעילות הציידים"

    רק הבוקר התבקשו כל שלושת החשודים ששוחררו למעצר בית לשוב ולהיחקר כשהעילה היא פרסום תמונתם במעמד ׳שקל הקודש׳ שהתקיים בשבוע שעבר בו נראו יושבים יחד
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבני תורה נושמים לרווחה לאחר שהבוקר כתב השופט שאול גבאי ריכטר החלטה חדשה לפיה טעה בסגירת קו ההגנה ובכך חזר בו מהחלטתו המקורית לקבל את טענת המשטרה כי קיים סיכון לחיי אדם בפעילות הקו.

    השופט כותב בהחלטתו כי טעה וכי אף הטענה כי קיימת בפעילות הקו אי אלו משמעויות של העלבת עובדי צבור גם היא אינה נכונה ולא קבילה.

    ציטוט מהחלטת השופט בו מתייחס למהות פעילות הקו ולטענות שהועלו נגדו: אמנם התכנים בוטים ולא ערבים לאוזן של חלק נרחב מהציבור ואולם הם משקפים הלכי רוח בקרב ציבור גדול המוחה נגד מדיניות ציבורית הנראית לו שגויה משמעות הדבר שהדברים נוגעים לליבה של מחלוקת ציבורית ובעניינה יש להקפיד שבעתיים על שמירתו של חופש הביטוי. לפיכך משמצאתי לאחר עיון מחודש בחומר החקירה, כי לא קיים חשד סביר לעבירות הנטענות (העלבת עובד ציבור וסיכון חיי אדם) אין בסיס לצו שניתן ועל כן דינו להתבטל וכך אני מורה.

    נראה כי בהחלטה זו אף נוקה החשוד הרביעי בפרשת י.ב ששימש כקריין ושדרן הקו מהחשדות שהועלו כלפיו ותיקו ייסגר למרות שלא התייצב לחקירות כשאר שלושת החשודים הנוספים בפרשה.

    בפלג הירושלמי רואים בחומרה רבה את תוצאות הדיון וההחלטות ומאשימים את גופי השלטון והחוק בשימוש כוחני ובלתי הוגן בכלים שברשותם כדי לסתום פיות ולהשתיק את קולם של המוחים נגד המשכנעים להתגייס בתוככי עולם התורה.

    כראיה לכך מוסיפים לציין בפלג הירושלמי כי רק הבוקר התבקשו כל שלושת החשודים ששוחררו למעצר בית לשוב ולהיחקר כשהעילה היא פרסום תמונתם במעמד ׳שקל הקודש׳ שהתקיים בשבוע שעבר בו נראו יושבים יחד – דבר שנאסר עליהם לפי תנאי השחרור למעצר הבית. למרות שהתבקשו לשבת כך לצורכי תמונות ובמשטרה יודעים כי הם היוו חלק מהארוע הוחלט להתנכל להם ולהזמינם לחקירות ואולי אף להשיבם למעצר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מאזין קבוע לקו ההגנה!!!
      יישר כח לכל הפעילים הצדיקים ובראשם ר' ירחמיאל על הקו המיוחד הזה שחושף את גזירת השמד מדי יום ביומו !!!

    2. 3

      אשריכם העומדים בפרץ ללא חת
      ומשמיעים את האמת
      אפילו שאינה נעימה להרבה אוזניים
      חזקו ואימצו!!!!!

    3. 2

      תכלס,כעומד מהצד, לא יצליחו עליהם, כמה שנרצה לרואת אותם בשוליים ממש, הם בכותרות, והם חזקים מידי בדרך שלהם…

    4. 1

      היום בשעה 1:30 בצהריים מול בית משפט השלום בירושלים קבלת פנים ומחאה אדירה על ההתנכלות הנפשעת ל"קו ההגנה".
      תהיו שם!!!